POHDINTA: Mitkä liikennevälineet ovat kohderyhmän kuluvälineitä tai mitkä mainospaikat näkyy kohderyhmälle, vaikka eivät itse välineellä matkusta.
TEHTÄVÄ: Suunnittele ja toteuta suunnitelma kuvankäsittelyohjelmalla. Noudata mainostoimiston ohjeita ja OMAA markkinontisuunnitelmaasi. Palauta MOODLEEN kuvankäsittelyohjelman tiedosto (jotta voit halutessasi jälkikäteen sitä muokata). BLOGIIN juliste ja juliste upotettuna, sekä kerro mainoksestasi.
* Valitse yksi liikennevälinemainos kampanijaasi, perustele valinta blogissasi. Valitse näistä YKSI: istuin selusta, kokoperä, paraatipaikka bussi, pysäkkisivu bussi, tabloid bussi, takalasi bussi tai ulkosivu bussi)
* Tarkista mitat SUUNNITTELIJOILLE
* Suunnittele mainos oikeilla suunnittelumitoilla ja yksiköillä. Julkaise blogissasi mainoskuvana (jpg tai png muodossa). Perustele valinta julisteiden yhteydessä.
*Sijoita mainos upotuspohjakuvaan Kuvapostuspohjat ovat sivulla SUUNNITTELIJOILLE ja palauta se upotettuna blogiisi mainoksen kuvan alapuolelle (jpg/png).
Kirjoita perustelu, miksi valitsit juuri tämän tyyppisen mainoksen. Miten valinta palvelee kampanijasi tavoitteita?
.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti