tiistai 11. syyskuuta 2012

Liikennevälinemainos kamppanijaanne

TAVOTE: Tuntee liikkennevälinemainospaikat. Osaa toteutaa mainostoimiston ohjeiden mukaan markkinointisuunnitelmaansa (värit, fontit, kuvat, identiteetti, kohderyhmä) mukaisen mainoksen. Mainoksen, joka herättää kohderyhmän huomion.

POHDINTA: Mitkä liikennevälineet ovat kohderyhmän kuluvälineitä tai mitkä mainospaikat näkyy kohderyhmälle, vaikka eivät itse välineellä matkusta.

TEHTÄVÄ: Suunnittele ja toteuta suunnitelma kuvankäsittelyohjelmalla. Noudata mainostoimiston ohjeita ja OMAA markkinontisuunnitelmaasi. Palauta MOODLEEN kuvankäsittelyohjelman tiedosto (jotta voit halutessasi jälkikäteen sitä muokata). BLOGIIN juliste ja juliste upotettuna, sekä kerro mainoksestasi. 


* Valitse yksi liikennevälinemainos kampanijaasi, perustele valinta blogissasi. Valitse näistä YKSI: istuin selusta, kokoperä, paraatipaikka bussi, pysäkkisivu bussi, tabloid bussi, takalasi bussi tai ulkosivu bussi)

* Tarkista mitat SUUNNITTELIJOILLE

* Suunnittele mainos oikeilla suunnittelumitoilla ja yksiköillä. Julkaise blogissasi mainoskuvana (jpg tai png muodossa). Perustele valinta julisteiden yhteydessä.

*Sijoita mainos upotuspohjakuvaan Kuvapostuspohjat ovat sivulla SUUNNITTELIJOILLE ja palauta se upotettuna blogiisi mainoksen kuvan alapuolelle (jpg/png).

Kirjoita perustelu, miksi valitsit juuri tämän tyyppisen mainoksen. Miten valinta palvelee kampanijasi tavoitteita?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti