maanantai 30. marraskuuta 2015

Thinglink mainos

TAVOTE: Tutustua Thinglink työkaluun, ymmärtää sen mahdollisuudet ja toiminnot. Osaa laatia kampanijaansa Thinglinkin, joka tukee tukee kampanija identiteettiä, värimaailmaa ja tavoitteita. Osaa julkaista Thinglinkin blogissaan UPOTETTUNA.

TYÖKALU: Thinglink,
KUN KIRJAUDUT, muista kirjautua opiskelijana!


TEHTÄVÄ 1. Selaa thinglinkejä ja etsi kolme hyvä Thinglink toteutusta (ota näkökulmaksi sama, kuin sinulla on kampanijassasi, jos mahdollista). Upota ne blogiisi ja kirjoita alle, miksi halusit esitellä ko. Thinglinkit.

TEHTÄVÄ 2. Laadi ja toteuta markkinonitikampanijasi tavoitteita tukeva Thinglink -mainos. Pidä huoli, että identiteetti ja henki toteutuu. Jos identiteettin on pirteä tyttömäinen, thinglink mainoksenkin tulee olla pirteä tyttömänen. Käytä sekä tekstiä, kuvia, että videota. Huomioi myös kampanijasi tavoite (puhelinnumero, osoite, www.. jne.)

PALAUTUS: Esittele totteuttamasi mainos blogissasi. Upota Thinglink blogiisi ja perustele kertomalla toteuttamasi mainoksen ideoista ja pointeista.

OHJEITA
THINKLINKIN KÄYTTÖÖN

PALAUTUS BOGIIN
1. kaksi hyvää esimerkkiä Thinglink mainonnasta/toteutuksesta upotettuna, kirjoita perustelu
2. oma Thinglink upotettuna, kirjoita ideasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti