keskiviikko 18. marraskuuta 2015

Mainonnan kohdentaminen


TAVOITE: Syventään tietojaa mainonnan kohdentamisesta sekä laajentaa ymmärtystään mainonnan kohderyhmien merkityksestä. Ymmärtää Google ja FB mainonna kohdentamisen perusajatukset ja erot. Osaa ja ymmärtää hyödyntää mainonnan versiointia kohdentamisessa. Tietää mikä on mainoksien sukunäköisyyden merkitys ja osaa soveltaa sen käyttöä laajemmin. Osaa pohtia ja arvioida saamaansa tietoa.

TEHTÄVÄ: Kuuntele tuplaamon juttu kohdentamisesta:
1) Google ja Facebook mainonnan merkittävimmät erot, hyvät puolet ja huonot puolet? + OMA MIELIPIDE
2) Minkälaisia neuvoja annetaan mainosversioiden hyödyntämisessä? + kerro esimerkki, miten sitä  voi hyödyntää omassa projekktissasi.
3) Miehet juttelevat mainosten linkittämisestä. Miten ne tulisi linkittää? Onko sinulla hyviä tai huonoja kokemuksia mainoslinkeistä. Kerro jokin kokemus. Ellei ole hanki sellainen, etsi mainoslinkki ja /tai banneri ja klikkaa.
4) Mitä tässä ohjelmassa kerrotaan sukunäköisyydesä?  Mitä siitä itse ajattelet?
5) Mitä ogelmia oli mainoksessa, jossa oli sanomana "Palloja kaikkiin lajeihin?"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti