perjantai 18. syyskuuta 2015

Markkinointiviestintä ja tunteet

TAVOITE: Miettiä ja pohtia, miten markkinointiviestinnän keinoin herätettään tunteita. Miten heränneet tunteet tukevat viestinnän tavoitteita. Miten väreillä ja muodoilla huomiodaan viestinnän kohteena ollevat ihmiset.

TEHTÄVÄ:
Katso Pinterstistä kokoelmat
Pakkaus
Graafinen ilme
Ulkomainonta
Mainos

Valitse jokaisesta ryhmästä kaksi (2) mielestäsi maintsemisen arvoista.

Keskustele ryhmässä valinnoistasi ja jokainen teekee OMAn esityksen, jollakin SOPIVALLA työvälineellä:
Kirjoita jokaisesta kuvasta, erikseen:
1. Miksi sen valitsit?
2. Minkälaisia tunteita valitsemasi sinussa herätti?
3. Millaiseen tavoitteeseen suunnittelija toteutuksen ulkoasulla ja olemuksella pyrkii (mielestäsi)?

4. Mieti kenelle se on suunnattu? Kuvaa, yhden kohderyhmän jäsen: nimi, ikä, sivilisääty, ammatti, asumismuoto, suhde mainostettuun tuotteeseen/palveluun. (Voit halutessasi myös piirtään hänet vaikka Illustratorilla)

TUNNELUETTELO


PALAUTUS: Palauta blogiin esitykseesi, ja linkki Moodleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti