torstai 24. syyskuuta 2015

Markkinointi Vilassa

Lähde: http://www.kuulu.fi/infograafi-asiakastyytyvaisyyden-merkitys-verkossa/

Kuuntele ja kirjoita blogiisi.
1. Minkä osan markkinoinnista tekee ketju ja minkä tekee paikallinen liike?
2. Millaisia markkinointikanavia ja medioita Suvi mainitsee käyttävänsä?
3. Mitä Suvi Widgrenin kokeluja on levinnyt globaalisesti koko ketjuun? Mitä ajattelet niistä toiminta tavoista. Mitä hyvää ja huonoa?
4. Miten Suvi käänsi remontin hiljentämän myynnin tehokkaasti kampanijaksi? Mitä ajattelet siitä?
5. Mitä Suvin kertomuksen mukaan tarkoittaa se, että ollaan ajan hermoilla? Mitä sinä ajattelet siitä? Miksi on tärkeää olla ajanhermoilla?
6. Mitä ideaa Suvi ja kump. ei toteuttanut? Mitä mieltä sinä olet siitä ideasta?
7. Miten Suvin mukaan asiakkaat saadaan kiinnittymään, johonkin brändiin?
8. Kanta-asiakas vs. uudet asiakkaat. Kumpaan ryhmään Suvin myymälöiden markkinoiti keskitetään. Mitä siitä ajattelet, pitääkö se ollakin niin vai ei? Perustele.
9. Syökö verkkokauppa Suvin myymälän asiakkaat? Onko Suvi mielestäsi oikeassa tässä asiassa, miksi?
10. Voiko asiakkaita ohjata kilpailijan myymälään? Miksi/Miksei?
11. Mitä vaihtoehtoja voisi myyjällä olla pelkän "ei meillä nyt ole" toteamuksen tilalle?
12. Mitä vinkkejä Suvi antaa siihen, miten voi tarttua tilaisuuteen myydä tuotteita?
13. Miten asiakkaita palvellaan kokonaisvaltaisesti?
14. Miten rekrytoidaan hyviä työntekijöitä? Miten sellainen tunnistetaan?
15. Miten LinkedIn ja Vilan myyjät liittyvät toisiinsa? Mitä sinä ajattelet sosiaalisen myynnin kehittyvän tulevaisuudessa?
16. Mikä on pelastanut Vila vaikka muita vaateketjuja vetätyy Suomesta? Miksi Vila tekee tulosta?
17. Mihin he käyttävät Whatsappia? Mitä siitä ajattelet?
18. Mitä suunnitelmissa tulevaisuudessa? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti